Ce este optimizarea SEO (Optimizarea pentru Motoarele de Căutare)?: Mură-n Gură

Ce este optimizarea SEO (Optimizarea pentru Motoarele de Căutare)?

Ce este optimizarea SEO (Optimizarea pentru Motoarele de Căutare)?

Dacă ți-ai construit și lansat un website sau lucrezi pentru un client sau companie care ar dori să-și facă prezența simțită pe internet, fără îndoială că ai auzit fraze de felul: „Nu vei putea avea succes fără optimizare SEO!” sau „Fără optimizare SEO, nu ai trafic și fără trafic, nu ai vânzări!

SEO vine din limba engleză, de la fraza: Search Engine Optimisation – și înseamnă „Optimizare pentru Motoarele de Căutare” (da, se pare că în limba română, toate frazele sunt mai lungi).

Lăsând la o parte faptul că fraza „optimizare SEO” este un pleonasm, fraze de felul acesta fie te lasă rece, fie te fac să intri în panică:

Cum adică, am un website frumos, am petrecut săptămâni de zile lucrând la web design, la siglă, la poze, la aranjarea în pagină, și vrei să zici că nu va veni nimeni să-l viziteze?

Da și nu!

Definiția SEO este:

Eforturile de construire și modificare a unui website pentru a determina o creștere în cantitatea și calitatea traficului către acel website din motoarele de căutare.

Toți vor să fie faimoși pe internet, pe YouTube, Instagram, Facebook și așa mai departe. Dar dacă ai un website, vrei să fii faimos pe Google în primul rând.

Fie că ne place sau nu, putem spune că Google are monopolul pe piața motoarelor de căutare. Și ca să fii faimos pe Google, trebuie să identifici în primul rând care este audiența ideală pentru site-ul tău și să oferi acestei audiențe ceea ce caută. Simplu! Cine dorești să vină în vizită?

Odată ce ai identificat audiența pe care o țintești, trebuie să te pui în pielea lor și să afli ce căutări ar efectua acești vizitatori în Google, ce fraze (sau cuvinte cheie) ar scrie acești potențiali vizitatori în motorul de căutare pentru a găsi ceea ce tu oferi.

După ce ai identificat cuvintele cheie, nu-ți rămâne decât să atragi acest trafic spre tine: să întreprinzi diferite activități care să-l determine pe Google (sau pe alte motoare de căutare) să te poziționeze pe tine mai sus, între toate celelalte rezultate.

Aceste activități se reunesc în ceea ce numim „optimizare pentru motoarele de căutare” sau SEO (din limba engleză, Search Engine Optimisation).

Tipuri de rezultate în motoarele de căutare

Mai înainte de a continua, trebuie să facem o distincție între tipurile de rezultate care pot apărea în motoarele de căutare.

În paginile de rezultate ale căutărilor pe Google și alte motoare, există: 

  1. rezultatele sponsorizate
  2. rezultatele organice (neplătite)

Rezultatele sponsorizate

Dacă ești la început și site-ul tău încă nu apare în Google, sau apare dar cam jos și nu te vede nimeni, poți recurge la soluția de a plăti ca să apari în rezultate.

Asta presupune să ai un buget de publicitate pe care-l poți cheltui în acest scop, să îți faci un cont de Google AdWords, să licitezi pe cuvintele cheie dorite și să creezi un mic text publicitar atractiv.

Anunțul tău va începe să apară atunci când potențialii clienți efectuează căutări ce includ cuvintele cheie pe care licitezi. Plătești atunci când cineva face clic și ajunge la site-ul tău. În funcție de cuvintele alese și de domeniul în care activezi, costurile pot fi mai mici sau mai mari per clic.

Google este foarte bucuros să-ți ia banii în schimbul câtorva afișări și clicuri din partea potențialilor clienți. Cu cât plătești mai mult, cu atât apari mai sus și cu atât mai mulți potențiali clienți ajung la site-ul tău. Acestea sunt rezultatele plătite sau sponsorizate.

Rezultatele organice

Al doilea mod de a apărea în Google este prin poziționarea organică – adică, fără să plătești, în mod natural.

Cum realizezi asta? Ei bine, în asta constă SEO.

Site-ul tău este indexat de Google, care determină tematica paginilor tale și pentru ce cuvinte cheie ar trebui să apari în căutări. Dacă site-ul este de calitate, conținutul este util și vizitatorii petrec timp pe site-ul tău, atunci și Google începe să îi acorde o poziție mai bună, fără ca tu să plătești.

Toate eforturile industriei SEO se îndreaptă spre acest fel de poziționare: să încerci să afli ce caută Google într-un website de calitate, ce cuvinte cheie caută potențialii vizitatori și care este cel mai relevant website ce trebuie afișat pe primele poziții pentru respectivele căutări (site-ul tău, să sperăm).

Dacă ai un website pe care vinzi pantofi, atunci vrei ca persoanele interesate de cumpărarea pantofilor să vină în vizită. Nu te ajută să optimizezi sau să publici pe site articole despre reparații auto! Poate că acele articole vor genera trafic, dar acel trafic nu este de calitate, pentru că persoanele respective sunt interesate de cu totul altceva și vor pleca imediat.

În această situație, trafic mult nu este un lucru bun. Google are moduri de a determina când site-ul tău nu răspunde necesităților vizitatorilor și în scurt timp site-ul tău va coborî în rezultate.

În următoarele rânduri vom petrece puțin timp analizând principalele aspecte SEO pe care, dacă începem să le implementăm, cu siguranță vom ridica poziția site-ului în motoarele de căutare.

Care sunt pașii principali în optimizarea pentru motoarele de căutare?

Trebuie să menționăm încă de la început: unele din lucrurile despre care vom discuta se pot rezolva rapid, cu rezultate relativ imediate iar altele sunt activități de termen lung, ce necesită muncă susținută pe perioade îndelungate, mai ales dacă ai un website cu un domeniu web nou-nouț.

  1. Site-ul tău trebuie să fie accesibil și ușor de indexat de către motoarele de căutare.
  2. Titluri, cuvinte cheie și descrieri meta eficiente, pentru clicuri multe în rezultate.
  3. Conținutul site-ului trebuie să fie util, de calitate excepțională și să răspundă nevoilor sau căutărilor vizitatorilor. Acest tip de conținut atrage linkuri de la alte site-uri, multe distribuiri și aprecieri pe rețelele sociale.
  4. Cuvintele cheie din pagini optimizate pentru cei ce le caută cât și pentru motoarele de căutare.
  5. O experiență bună a navigării pe site: viteză de încărcare, ușurință de utilizare, puține distracții și o interfață eficientă și bine organizată.
  6. Formatare și elemente semantice pentru a ieși în evidență în rezultate.

Ordinea pașilor de mai sus nu este la întâmplare. Observi că fiecare pas clădește pe pasul anterior mai mult sau mai puțin.

De exemplu, dacă site-ul nu poate fi indexat de către motoarele de căutare, nu vei apărea deloc în Google, deci șansele ca vizitatorii să-l găsească sunt zero.

Dacă site-ul este indexat, dar titlurile meta care apar în rezultate nu sunt suficient de interesante încât să dea de așteptat că ar putea răspunde căutării utilizatorului, nu va da nimeni click pe ele.

Dacă utilizatorul dă clic și vizitează site-ul dar pagina este aproape goală sau conținutul regăsit pe ea dezamăgește, vizitatorul va pleca imediat înapoi la pagina cu rezultate și va alege alt site.

Dacă vizitatorul a venit totuși la website și conținutul pare util dar site-ul se încarcă greu, e dezorganizat, plin de reclame sau texul e mic și greu de citit, experiența sa va fi negativă și va părăsi site-ul.

Acestea sunt doar exemple, dar ilustrează faptul că în aceste zile, nu mai este suficient doar să publici câteva pagini pe internet, să le umpli de text repetitiv și de calitate inferioară și să ai succes. Scopul declarat al lui Google este acela de a oferi căutătorilor cea mai relevantă pagină cu putință pentru căutarea lor. Dacă pagina ta web nu își împlinește motivul existenței, va fi în curând dat la o parte.

Să luăm pe rând fiecare pas și să vedem în ce constă, ce ar trebui să faci și cum, ca să îmbunătățești relevanța site-ului tău:

Site-ul trebuie să fie accesibil și ușor de indexat

Ai observat probabil că atunci când efectuezi o căutare în Google, rezultatele apar aproape instantaneu. Nu numai atât, dar se afișează și numărul total de rezultate, cât și un timp ridicol de scurt, în care s-a efectuat căutarea:

Exemplu cautare Google

Cu siguranță Google nu a căutat întregul internet în mai puțin de o secundă!

Deci pentru ca site-ul tău să apară în rezultate, el trebuie să fie inclus mai întâi în indexul motoarelor de căutare.

Google și alte motoare au mici progrămașe numite spiders/crawlers, care navighează în permanență internetul, pe toate site-urile, pagină cu pagină, descarcă paginile, analizează conținutul acestora și în final decid dacă le includ în index sau nu.

Când tu efectuezi o căutare, rezultatele pe care le vezi vin din acest index. De aceea, rezultatele pe care le vezi nu reflectă cea mai nouă versiune a site-ului tău, ci cea mai recentă variantă stocată în indexul motorului de căutare.

Acești spideri vizitează regulat site-ul și actualizează indexul. În funcție de mărimea, reputația și scopul site-ului tău, Google poate vizita mai des sau mai rar site-ul și schimbările se reflectă în index în funcție de frecvența aceasta.

Dă de veste că ți-ai lansat site-ul

Primul pas în SEO este să anunți Google cumva că ai lansat site-ul. Dacă Google nu știe că site-ul există, nu va trimite roboțeii să îl viziteze, deci trebuie ca la un moment dat să afle de site-ul tău. Asta se poate întâmpla fie din registrele cu domenii web nou înregistrate, din link-uri postate de către tine sau de către altcineva pe alte siteuri, rețele sociale, etc.

Dacă dorești să grăbești acest proces, poți să îți înregistrezi un cont gratuit de Google Search Console (fostul Webmaster Tools), unde poți adăuga site-ul și îi poți da de știre lui Google că ai site.

Tot în Google Search Console, poți monitoriza când începe Google să indexeze site-ul, câte pagini a descoperit, cu ce cuvinte cheie apari în motorul de căutare, pe ce poziții și ce trafic primești din partea Google. Este un instrument foarte util și cu ajutorul lui vei fi mereu informat dacă eforturile tale în SEO au succes și dacă se îndreaptă în direcția corectă.

Al doilea aspect important în indexarea site-ului este să te asiguri că site-ul tău este ușor de parcurs și descărcat. Dacă site-ul dă erori, are pagini defecte sau linkuri stricate, acesta va fi mai greu sau imposibil de navigat și indexat. Acestea nu vor face decât să încetinească indexarea iar dacă erorile persistă, pot cauza chiar eliminarea din index.

Când crawlerul lui Google observă că site-ul răspunde greu sau dă erori, va încetini rata de indexare, iar dacă problemele persistă, poate renunța cu totul.

Titluri, cuvinte cheie și descrieri meta eficiente, pentru clicuri multe în rezultate.

Bun, acum că site-ul este pe server, ușor de indexat și nu dă erori, e timpul să ne gândim la conținutul paginilor, și mai specific, la titluri, descrieri și cuvinte cheie meta.

Conținutul meta al paginilor web (titluri, descriere și cuvinte cheie) nu sunt vizibile pe pagina propriu-zisă, dar ele există în codul HTML al paginii și apar în lista rezultatelor din motoarele de căutare. Iată un exemplu:

Conținutul meta de pe site apare în rezultatele căutărilor web

Titlurile cu albastru și descrierea de dedesubt sunt câmpuri meta, care provin de la site-ul tău. Aceste titluri sunt linkurile pe care dai clic pentru a ajunge la site. În acest moment al căutării, site-ul tău arată la fel ca toate site-urile de pe internet – un titlu albastru și o mică descriere cu gri.

Observi deci cât de important este titlul și descrierea meta: în funcție de ele, vizitatorul decide dacă face clic și vine la site-ul tău sau nu.

Din câteva secunde în care căutătorul scanează pagina, tu ai o fracțiune de secundă să îl/o convingi că site-ul tău poartă răspunsul la întrebarea sau căutarea sa. De aceea este important în SEO să ai titluri interesante, la subiect și care reflectă realitatea a ceea ce se află pe pagină.

Titlul meta este probabil cel mai important tag din pagina ta – acesta, împreună cu titlul vizibil pe pagină din tagul H1, sunt primele locuri în care Google se uită spre a afla despre ce este pagina ta, care este subiectul tratat și cu ce cuvinte cheie încerci să poziționezi pagina în motorul de căutare.

Parametri recomandați pentru tagurile meta:

Titlul meta este o descriere concisă a paginii (în jur de 60 de caractere). Este important să conțină cuvântul/cuvintele cheie principale, poate și cele secundare și numele companiei sau al site-ului.

Exemplu: Apartamente cu 3 camere – Locuințe moderne în Brașov | Compania mea

Descrierea meta: Un rezumat scurt al paginii, în jur de 150-160 de caractere. De obicei, Google va prelua această descriere și o va afișa sub rezultat, dar nu este o garanție. Dacă acest tag lipsește sau nu i se pare relevant, Google poate alege un fragment din restul paginii pe care îl va include în schimb.

Deși Google a anunțat în 2009 că nu mai ia în considerare aceste descrieri și nici cuvintele cheie meta, atunci când stabilesc rangul/poziția unei pagini, acestea pot influența totuși vizitatorul.

Dacă descrierea vizibilă în motorul de căutare este suficient de interesantă și se apropie de intenția căutării, vizitatorii vor alege să viziteze site-ul tău, deci este util să încerci să creezi o descriere cât mai relevantă.

Cuvintele cheie meta: După cum am menționat, Google nu mai folosește cuvintele cheie meta din pagină în determinarea poziției site-ului.

Motivul principal este acela că la început, când Google lua în considerare doar factorii de pe pagină în calcule, cuvintele cheie erau o locație unde se puteau foarte ușor introduce multe cuvinte cheie, de multe ori complet irelevante la conținutul paginii, în scopul de a influența poziția în motorul de căutare.

Această practică de spam a fost eradicată. Google nu mai ia deloc în calcul aceste cuvinte cheie, ci și-a îndreptat atenția spre alți factori (mulți din ei externi site-ului) pentru a determina relevanța și autoritatea paginilor.

Conținutul site-ului trebuie să fie de calitate excepțională

Nu ajută nimănui să ademenești un vizitator cu un titlu atractiv și un tag descriptiv în motorul de căutare ce promite marea cu sarea, dacă atunci când persoana aterizează pe site, nu găsește ceea ce caută. Sau ce găsește este de calitate foarte slabă, scurt și tocmai a irosit câteva secunde, ceea ce îl va face să dea clic pe butonul de back.

Google vede că persoana s-a întors la rezultate și trage concluzia că poate pagina ta nu este cea mai bună de oferit pentru căutarea respectivă. Și uite-așa site-ul tău începe să coboare în rezultate.

Este foarte important să faci tot ce îți stă în putință pentru a oferi răspunsuri la întrebările vizitatorilor, a descrie subiectul paginii cât mai bine și a nu lăsa nici o piatră neîntoarsă.

Nu lăsa nici o întrebare fără răspuns, nici o afirmație fără argumentare și nici o obiecție fără clarificare. Astfel, persoanele care îți vizitează site-ul își vor rezolva problema, vor afla tot ce este de știut despre ceea ce caută și, dacă i-ai convins, poate vor deveni clientul tău sau vor spune și altora despre site-ul tău.

 

Cuvintele cheie din pagini optimizate pentru cei ce le caută cât și pentru motoarele de căutare

Am spus mai sus că titlul și descrierea meta sunt importante pentru momentul în care vizitatorul vede rezultatele în motorul de căutare. Există foarte mulți factori în determinarea relevanței, dar pentru ca site-ul tău să apară alături de celelalte site-uri (sau deasupra lor), contează mult conținutul paginii.

Motoarele de căutare nu indexează doar titlul paginii, ci și fiecare cuvințel și paragraf din articol, texte, postare blog sau orice altceva ai pe site.

Din acest motiv, trebuie să îi dai roboțelului ceva materie primă de mestecat. Textele de pe pagină trebuie să discute subiectul dat cât mai în detaliu, cum am spus mai sus, dar cuvintele folosite în text trebuie să conțină sau să fie similare cu cele din titlul meta și din titlul inclus pe pagină (H1).

Aceasta va da de înțeles motorului de căutare că într-adevăr, subiectul semnalat în titlu este subiectul discutat în restul paginii. Dacă corpul articolului tău nu corespunde sau este total diferit de ceea ce ai promis în titluri (și în alte pagini ale site-ului), poate fi considerat spam.

Bineînțeles, asta nu înseamnă că vei repeta la nesfârșit pe pagină cuvintele cheie în fiecare propoziție. O astfel de practică folosită cu mulți ani în urmă este foarte evidentă ca spam pentru motorul de căutare, este pedepsită sever și e de-a dreptul enervantă pentru vizitator.

Sfatul de reținut este să scrii conținutul site-ului tău pentru vizitator, pentru a răspunde întrebărilor acestora, dar și să presari în mod natural în text, cu o frecvență rezonabilă, cuvintele cheie pentru care dorești să apari în rezultate.

Un mod bun în care poți face asta, este prin a include cuvinte cheie relevante în subtitlurile de pe pagină (H2-H6) și în citate, cu bold, etc. Asta ajută motorul de căutare să înțeleagă ce cuvinte și expresii sunt importante pentru tine în articolul respectiv, iar dacă acestea corespund cu titlul și cu intenția căutării efectuate de vizitator, îți vor ajuta poziționarea.

Nu uita structurarea logică și aranjarea în pagină cât mai plăcută:

  • Dacă ai un articol mai lung, nu include paragrafe interminabile. Rupe paragrafele mari în unele mai scurte, de 2-3 propoziții, pentru a fi ușor de citit. Încearcă să citești fiecare paragraf dintr-o suflare. Poți să o faci? Dacă nu, e prea lung.
  • Structurează articolul în secțiuni, delimitându-le cu subtitluri și alte elemente care separă paragrafele.
  • Include fraze sau cuvinte cheie cu bold, pentru a atrage atenția asupra lor. Vizitatorii de obicei nu prea citesc, ci scanează textul. Le poți întrerupe privirea cu mici fraze în bold.
  • Dacă se pretează articolului, presară câteva imagini, tabele, diagrame, videoclipuri și alte elemente care pot întrerupe monotonia și pot captiva atenția cititorului.
  • Unde este relevant, include linkuri spre alte articole sau pagini pe site care discută mai în profunzime subiectele respective, sau oferă informații suplimentare.

Implementarea acestor sfaturi va determina vizitatorul să petreacă mai mult timp pe pagina ta, îi va capta atenția și chiar îl va determina să viziteze și alte pagini de pe site.

Aceste lucruri vor transmite lui Google semnalul că vizitatorul într-adevăr a găsit ce a căutat (relevanță), nu a sărit direct înapoi la alt rezultat (bounce), a vizitat și alte pagini (a petrecut timp îndelungat, deci și restul site-ului este interesant), și așa mai departe.

Dacă vizitatorul a și distribuit linkul pe o rețea socială sau a inclus link spre pagina ta pe blogul său, ai învins! Toate aceste acțiuni constituie semnale pentru motoarele de căutare că decizia de a afișa site-ul tău în rezultate a fost corectă.

O experiență bună a navigării pe site: viteză de încărcare, ușurință în utilizare, puține distracții și o interfață eficientă și bine organizată.

Aceste acțiuni intră în categoria optimizării „tehnice” – aici ai tu controlul aproape în întregime. Pe când nu poți controla unde te poziționează Google sau când va veni roboțelul să îți indexeze site-ul, în SEO tehnic ai tot controlul să îți optimizezi și îmbunătățești site-ul ca acesta să fie foarte ușor de utilizat:

Viteză de încărcare a site-ului

Totul începe cu alegerea unui serviciu de găzduire foarte bun. Dacă hostul tău are servere lente, site-ul tău va suferi – se va încărca greu și/sau va afișa erori. De multe ori, pe serviciile de găzduire ieftine, nu ești tu singur pe un server, ci împarți un server cu alte zeci, poate sute de site-uri. De obicei, cu cât e mai ieftin un abonament de găzduire, cu atât calitatea e mai slabă.

De asemenea, dacă serverul unde găzduiești site-ul este departe (în altă țară sau poate chiar peste ocean), viteza de încărcare va fi afectată. Durează destul de mult ca informația să călătorească peste (sau pe sub) ocean! Site-ul tău ar trebui să fie găzduit cât mai aproape de publicul țintă. Dacă ai un site pentru români, găzduiește-l în România, sau măcar în Europa!

Un alt mod de a accelera un site, este să folosești un CDN (Content Delivery Network) – pentru a servi conținutul static (imagini, scripturi) dintr-o locație apropiată publicului.

 

Puține distracții

Nu include prea multe reclame, bannere pe site-ul tău. Gândește-te la experiența pe care ți-ar plăcea să o ai când vizitezi alte site-uri. 

Dacă imediat ce ajunge vizitatorul la site, în loc să-i dai voie să citească sau să inspecteze pagina, îi trântești în față un pop-up cu reclame sau cu vreun formular de înscriere la newsletter, nu îi oferi o experiență plăcută.

Nu toți vizitatorii au computer puternic, cu mii de pixeli pe ecran și procesor i7. Unii navighează de pe tablete lente, mici, cu ecran înghesuit. Dacă vizita pe site-ul tău echivalează cu o cursă cu obstacole, mai gândește-te.

Orice elemente care distrag, sunt menite doar să alunge vizitatorul sau să-i scurteze vizita.

Menține un echilibru optim între conținut și elemente publicitare sau distracții.

Interfață eficientă și bine organizată

Folosește o navigație clară, ușor de înțeles și bine organizată pentru a ghida vizitatorii prin site. Da, e „cool” să ai un meniu care zboară dintr-un colț, cu o animație ultra meseriașă care se dă de trei ori peste cap și devine un mega meniu, dar chiar adaugă un bonus de valoare, sau e doar să te dai mare? 

Când ai îndoieli cu privire la ce meniu și efecte speciale să folosești, alege simplitatea și practicul. Google nu poate vedea animațiile sau pozele frumoase. Vizitatorii care te-au găsit în Google nu au venit pentru a vedea cât de bine știi să jonglezi cu CSS-ul ci pentru conținutul și informația promisă.

Atenția vizitatorilor scade tot mai mult, de la an la an. Dacă în 3 secunde nu ai îndeplinit promisiunea făcută în motorul de căutare, vizitatorul a plecat.

Dacă ai website de comerț electronic, prioritizează prezentarea produselor, informații cât mai complete despre proprietățile acestora și organizarea clară a categoriilor pentru ca vizitatorii să găsească repede ce caută.

Nu trebuie să fii detectiv pentru a găsi ce cauți pe un site, indiferent pe ce pagină „ai aterizat” din motoarele de căutare.

Folosește elementele în mod convențional, mai degrabă: link-uri de culoare diferită de cea a textului, meniuri în partea de sus, sigla în colț, butoane ușor de accesat pe price tip și mărime de ecran.

Formatare și elemente semantice (date structurate) pentru a ieși în evidență în rezultate

Datele structurate (în engleză Structured Data) sunt anumite formate (JSON LD sau Schema.org) prin care putem îmbunătăți structura informației prezentate pe site-ul nostru.

În mod normal, Google vizitează site-ul tău, descarcă paginile și încearcă să înțeleagă despre ce este vorba, prin analiza cuvintelor de pe pagină, a titlurilor, a ordinii conținutului și așa mai departe.

Ei bine, folosind date structurate, putem „ajuta” motorul de căutare să înțeleagă ce avem pe pagină.

De exemplu, dacă ai un site cu rețete, poți introduce informații în pagină folosind structured data, pentru a da de înțeles motoarelor că pagina respectivă este de fapt o rețetă. 

În acest fel, Google poate primi mai multe informații și poate formata diferit rezultatele căutărilor, pentru a ajuta vizitatorii să înțeleagă despre ce este pagina ta, chiar înainte de a o vizita.

Iată mai jos un exemplu de rezultat în Google, pentru rețete:

Exemplu rich snippet în motorul de căutare folosind structured data

Deși nu este garantat că Google va crea un astfel de modul îmbunătățit pentru paginile tale, iată ce informații oferă în plus pentru acest tip de listing: o poză, o notă, cât timp durează să gătești rețeta respectivă și așa mai departe.

Dacă ai un site de comerț electronic, mai înainte de a include datele structurate, Google nu știe care pagini sunt categorii, care sunt produse, etc. Odată ce adaugi aceste date, va face această distincție.

Cristi Coțovan

Cristi lucrează de peste 15 ani în domeniul web design, dezvoltare, e-commerce și marketing. A construit două platforme CMS de la zero și este pasionat de comerț electronic, automatizări și muzică și artă și altele. Are 15 idei pe secundă și parcă le-ar începe pe toate până la sfârșitul zilei. Uneori vorbește despre el însuși la persoana a treia.

Categories